Kodulehe otsingumootoritele optimeerimine ehk SEO (Search Engine Optimization) teenus muutub igapäevaselt üha rohkem olulisemaks. Kui otsida Google’st näiteks mingit märksõna, siis Google kuvab tulemused vastavalt sellele, kui palju otsitud märksõna ja Google’i poolt pakutav koduleht omavahel kokku sobivad.

Üldiselt on SEO väga lihtne ja loogiline võrrand. Mida rohkem on otsitavat märksõna sinu kodulehe sisus ja pealkirjades, seda kõrgematel positsioonidel tuled otsingumootorites esile. Mida kõrgemal positsioonil tuled Google otsingumootoris esile, seda rohkem külastajaid ja liiklust tekib sinu lehele ning seda rohkem on võimalus sul oma teenuseid või tooteid müüa.

Oletame, et sinu e-pood müüb Eestimaa punaseid tomateid. Ka sinu veebileht sisaldab palju informatsiooni Eestima punastest tomatitest, sealhulgas ka pilte Eestimaa punastest tomatitest, siis on suurem tõenäosus, et see inimene, kes Google’s trükib sisse märksõna “Eestimaa punased tomatid”, leiab sinu veebilehe selle märksõna abil üles.

Kõik meie kodulehed ja e-poed luuakse SEO-reeglitele põhinevalt. Sellega alustame juba kodulehe planeerimise faasis, kus me istume kliendiga maha ning püüame kaardistada need märksõnad, mille abil võiks sihtrühm antud teenust või toodet otsida. Vastavalt sellele ehitame üles kodulehe struktuuri ja SEO-reeglitele vastava sisu.

«Alustame juba kodulehe planeerimise faasis, kus me istume kliendiga maha ning püüame kaardistada need märksõnad, mille abil võiks sihtrühm antud teenust või toodet otsida.»

SEO on orgaaniline otsingumootori optimeerimine ning ei ole Google Adwords, mille eest on vaja maksta. Loomulikult ei saa me 100%-liselt prongoosida, kuidas Google töötab, aga meil on olemas pikaajaline kogemus, kuidas kaardistatud märksõnade abil teha leitavaks pea ükskõik milline koduleht.

«SEO on orgaaniline otsingumootori optimeerimine ning ei ole Google Adwords, mille eest on vaja maksta.»

Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele ei anna tulemusi üleöö, teinekord võib selleks võtta kuni 12 kuud. Oma klientide positsioonide jälgimiseks oleme loonud spetsiaalse tööriista, mille abil saame iga 24h tunni tagant teada, millisel positsioonil meie klient parasjagu baseerub.