Kõik meie poolt valmivad kodulehed on 100% käsitöö, mis tähendab seda, et iga koduleht baseerub ainulaadsel, käsitsi kirjutatud koodil. Käsitööna valminud koduleht ei sisalda endas mitte midagi üleliigset, mille tulemusena on koduleht kiire, turvaline ning väga mugavate edasiarendamisvõimalustega. Võrreldes valmisplatvormidega nagu Wordpress või Joomla, on käsitööna valminud kodulehed otsingumootorites märksa tugevamatel positsioonidel. Samuti on kõik meie loodud kodulehed mobiili- ja tahvlisõbralikud.

«Meie arvates ei tohiks koduleht olla vaid ilus leht, millega klientide ees uhkustada. Kodulehe tegemine on investeering, mis peaks end rahaliselt tagasi teenima vähemalt 12 kuu jooksul.»

Kodulehe tegemine algab kliendi ehk kodulehe tellija olemuse ja hetkeolukorra arusaamisest. Igal kodulehel peab olema selge eesmärk, olgu selleks kodulehe kaudu oma teenuste müümine või külastajate liitumine uudiskirjaga. Samuti tuleb teha selgeks, kes on kodulehe potentsiaalsed kasutajad ehk sihtrühm.

Seejärel püüame panna end selle kindla kasutaja rolli ja saada aru, kuidas ta mõtleb ning mille järgi ta antud teenust või toodet Google’i otsingumootoris otsib. Raamatupidamisteenuste otsimiseks võiksid need olla näiteks “raamatupidaja”, “raamatupidamisteenus”, “tuludeklaratsioon” vms.

Antud sihtrühma silmas pidades tuleb tekitada kodulehele väärtuslikku ja huvitavat sisu, mis klienti kodulehele tagasi kutsuks. Ka kodulehe struktuur peab olema lihtne ja loogiline. Meie jälgime “5 sekundi reeglit”, mis tähendab seda, et kui kasutaja jõuab kodulehele, peab ta esimese 5 sekundi jooksul saama aru, mis kodulehega on tegu ning mida ta seal lehel teha saab. Seejärel tekitame kasutajas huvi ja suuname teda antud kodulehele püstitatud eesmärgile lähemale.

«Jälgime “5 sekundi reeglit”, mis tähendab seda, et kui kasutaja jõuab kodulehele, peab ta esimese 5 sekundi jooksul saama aru, mis kodulehega on tegu ning mida ta seal lehel teha saab.»

Teine oluline etapp algab pärast kodulehe lansseerimist. Siis algab kodulehe liikluse jälgimine – kui palju inimesi antud ajavahemikus lehte külastab, kuidas kasutaja lehel liigub, millist lehte kõige enam külastatakse jms. Kokkulepitud ajaks koostame kodulehe tellijale raporti ning teeme vastavalt vajadusele muudatusi, et kodulehe efektiivsust veelgi tõsta.