Kodulehe efektiivsuse optimeerimise ehk CRO (Coversion Rate Optimization) puhul on tegemist teenusega, mille abil on võimalik tõsta kodulehe efektiivsust. Sisuliselt on tegemist veebilehe liikluse jälgimisega – kui palju inimesi antud ajavahemikus lehte külastab, kuidas kasutaja lehel liigub, millist vahelehte kõige enam külastatakse, kui suur on lehe konversiooni protsent jms. Vastavalt antud ülevaatele saab teha muudatusi kodulehe struktuuri või sisu osas, et panna kodulehe kasutaja liikuma püstitatud eesmärgi suunas.

«Teenuse eesmärgiks on panna kodulehe või e-poe kasutaja liikuma püstitatud eesmärgi suunas.»

Üks olulisimaid CRO-teenuse osasid on konversioon. Konversioon on mõõdetav väärtus, mis annab hinnangu, kas veebileht on edukas või mitte. E-kaubanduses loetakse väga kõrgeks konversiooni näitajaks 5%. Lihtsalt seletades tähendab see seda, et kui e-poes on 100 külastajat päevas, siis 5%-lise konversiooni juures teeb see 5 ostu.

Enne mistahes e-poe või kodulehe reklaamimist on väga oluline, et veebilehe konversiooni näitaja oleks stabiilne. Ilma stabiilse konversioonita pole veebileht lihtsalt efektiivne. Konversiooni mõõdetakse iga 30 päeva tagant, mis on optimaalne aeg reaalsete tulemuste saamiseks.

«Enne mistahes e-poe või kodulehe reklaamimist on väga oluline, et veebilehe konversiooni näitaja oleks stabiilne.»

Meie poolt pakutav CRO-teenus sisaldab endas kodulehe analüüsi, Google Analytics’i seadistamist, ettepanekute koostamist, andmete kogumist ja vajalike muudatuste elluviimist. CRO annab tulemusi alates 1 kuust, mistõttu on ka teenus kuupõhine.