Kõik meie poolt valmivad e-poe platvormid on 100% käsitöö, mis tähendab seda, et iga e-pood baseerub ainulaadsel, käsitsi kirjutatud koodil. Käsitööna valminud e-pood ei sisalda endas mitte midagi üleliigset, mille tulemusena on e-pood kiire, turvaline ning väga mugavate edasiarendamisvõimalustega. Võrreldes valmisplatvormidega nagu Magento, WooCommerce või Shopify, on käsitööna valminud e-poe platvormid otsingumootorites märksa tugevamatel positsioonidel. Samuti on kõik meie poolt loodud e-poed mobiili- ja tahvlisõbralikud.

Sarnaselt kodulehele algab ka e-poe platvormi loomine kliendi ehk kodulehe tellija olemuse ja hetkeolukorra arusaamisest. Igal veebilehel peab olema selge eesmärk. E-poe puhul on selleks tavaliselt toodete müümine e-poe funktsioonide kaudu. Niisamuti tuleb selgeks teha e-poe sihtrühm ja kaardistada märksõnad, mille järgi ta antud toodet Google’i otsingumootoris otsib.

«Võrreldes valmisplatvormidega nagu Magento, WooCommerce või Shopify, on käsitööna valminud e-poe platvormid otsingumootorites märksa tugevamatel positsioonidel.»

E-poe tegemise puhul usume, et vähem on parem. Kõik meie poolt loodud e-poed jälgivad “kolme kliki põhimõtet”, mis tähendab seda, et kasutajal peab olema võimalik soovitud toode osta maksimaalselt kolme kliki abil. See eeldab aga seda, et e-poe ülesehitus ja struktuur peavad olema lihtsad ja loogilised ning suunama kasutajat lähemale e-poe eesmärgile, milleks on toodete ostmine.

«Kõik meie poolt loodud e-poed jälgivad “kolme kliki põhimõtet”, mis tähendab seda, et kasutajal peab olema võimalik soovitud toode osta maksimaalselt kolme kliki abil.»

Kõik meie poolt loodud e-poed on mugavate edasiarendamisvõimalustega. Vastavalt kliendi vajadustele saame e-poe platvormile ka pärast selle valmimist lisada mistahes funktsiooni. Süsteemide lihtsaks haldamiseks tulevad kõik meie e-poe platvormid koos personaalse eestikeelse administreerimiskeskkonna ja haldusmooduliga.

Tõenäosus, et Sinu klient jõuab Sinu e-poodi enne kui füüsilisse poodi, on väga suur. Ära pelga e-poe tegemisse investeerida. Efektiivne, eesmärgile püstitatud e-pood on investeering, mis teenib end tagasi maksimaalselt 12 kuuga.